FAQ’s

Најчесто поставувани прашања

За онлајн продажбата достапна е една опција за плаќање: Плаќање по подигање.

Доколку имате потешкотии за регистрацијата можете да ја контактирате нашата Корисничка поддршка во секој работен ден од 9.00 до 16.00 часот на телефонски број + 389 71 333 595 или преку маил адресата на contact@be.com.mk.

Можете да нарачате со избирање на бојата и големината со кликнување на полињата во кое се внесени големини и бои. Потоа кликнете на копче “Додади во кошничка„ и со кликнување на тоа копче, страницата ќе ве води низ интуитивниот процес на нарачки. Доколку Ви затреба помош, бидите слободни да не контактирате на + 389 71 333 595.

Рок за испорака на нарачката е 3 – 5 работни дена од денот на завршената нарачка. Временскиот рок започнува да работи првиот ден по денот на креирање на нарачката.

За време на сезонски попусти и акции, времето на испорака може да потрае во тој случај подолго од горенаведеното.

Нарачаните артикли не можат да се платат на рати во онлајн продавницата.

Замена во моментов не е можна. Враќање на нарачаните артикли може да се направи во рок од 14дена од денот на приемот на пакетот на адресата на клиентот. Дополнителните информации за постапката можете да ги погледнете тука.

Трошоците на доставата ѓи плаќа испраќачот кој ја враќа пратката, а курирската услуга со која се враќаат артиклите е по избор на испраќачот.

Доколку не можете да најдете одговор на вашето прашање, пишете ни. Нашата корисничка поддршка ви стои на располагање.